https://getsafeonline.dsa.ee.cy/svg/image_icon.svg
December 10, 2019

Πλήρωσα τον απατεώνα με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα, ενδέχεται να δικαιούστε επιστροφή χρεώσεων. Η επιστροφή χρημάτων από την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας σας δίνει επιστροφή χρημάτων όταν έχετε αδικηθεί σε μια συναλλαγή και ο πωλητής δεν επιστρέφει τα χρήματά σας.

Μπορείτε να πάρετε πίσω τα χρήματά σας εάν:

  • Δεν παραλάβατε ένα προϊόν, το προϊόν ήταν χαλασμένο ή αν παραλάβατε λάθος προϊόν,
  • Θεωρείτε ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία είναι υποβαθμισμένη ή δεν είναι όπως εκπροσωπήθηκε,
  • Σας χρέωσαν εσφαλμένα (π.χ. μια συνδρομή συνεχίστηκε ενώ έχετε αποδείξεις ότι την ακυρώσατε ή σας χρέωσαν λανθασμένο ποσό)
  • Δεν αναγνωρίζετε μια χρέωση στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας

Αρχικά, πρέπει να προσπαθήσετε να επιλύσετε το ζήτημα με την εταιρεία στην οποία πληρώσατε. Συγκεντρώστε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα μηνύματα, τις επιστολές, τις επιβεβαιώσεις παραγγελίας και επιστροφής. Πάρτε στιγμιότυπα οθόνης από τον ιστότοπο που δείχνει το ιστορικό της παραγγελίας ή/και της συναλλαγής σας. Συχνά πρέπει να προσκομίζετε όλη την αλληλογραφία στην εταιρεία πιστωτικής κάρτας ως απόδειξη.

Στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας, μπορείτε να βρείτε ένα υπόδειγμα για να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην τράπεζά σας.

Το επόμενο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας. Εάν πρόκειται σαφώς για απάτη, δηλώστε το. Ο χρόνος που έχετε στη διάθεσή σας για να υποβάλετε αίτημα επιστροφής χρέωσης (συνήθως 30 έως 120 ημέρες) και η διαδικασία διαφέρουν ανά δίκτυο πιστωτικών καρτών.

  • American Express (χωρίς όριο).
  • Discover (Χωρίς όριο)
  • Mastercard (45-120 ημέρες)
  • Visa (30 ημέρες)

Εάν έχετε πιστωτική κάρτα μέσω της τράπεζάς σας, ίσως είναι συνετό να ξεκινήσετε επικοινωνώντας πρώτα με την τράπεζά σας. Το δίκτυο πιστωτικών καρτών θα απευθυνθεί στην εταιρεία και θα της ζητήσει να απαντήσει στο αίτημά σας. Συχνά, είναι πιο πρόθυμοι να υποστηρίξουν την επιστροφή των χρεώσεων σας από ό,τι το δίκτυο πιστωτικών καρτών.

Τι γίνεται αν η εταιρεία πιστωτικών καρτών και η τράπεζά σας απορρίψουν το αίτημα;

Μην το βάζετε κάτω. Αρχικά, ελέγξτε τον λόγο για τον οποίο απορρίφθηκε το αίτημα επιστροφής χρεώσεων. Έχετε δικαίωμα να διαβάσετε την απάντηση της εταιρείας που σας εξαπάτησε. Ίσως μπορείτε να αντικρούσετε τα επιχειρήματά τους με πρόσθετες αποδείξεις.

Παράδειγμα επιστολής

[Ημερομηνία]

[Όνομα]

[Η διεύθυνσή σας]

[Πόλη, Πολιτεία, Ταχυδρομικός Κώδικας]

[Αριθμός λογαριασμού σας]

[Όνομα πιστωτή]

[Ερωτήσεις χρέωσης]

[Διεύθυνση]

[Πόλη, Πολιτεία, Ταχυδρομικός Κώδικας]

Αξιότιμε κύριε ή κυρία,

Γράφω για να αμφισβητήσω ένα σφάλμα χρέωσης ύψους [ $______] στο λογαριασμό μου. Το ποσό είναι ανακριβές επειδή [περιγράψτε το πρόβλημα]. Ζητώ να διορθωθεί το σφάλμα, να πιστωθούν επίσης τυχόν χρηματοοικονομικές και άλλες χρεώσεις που σχετίζονται με το αμφισβητούμενο ποσό και να λάβω ακριβή εκκαθάριση.

Επισυνάπτονται αντίγραφα [χρησιμοποιήστε αυτή τη φράση για να περιγράψετε οποιαδήποτε πληροφορία επισυνάπτετε, όπως παραστατικά πωλήσεων ή αρχεία πληρωμών] που υποστηρίζουν τη θέση μου. Παρακαλούμε να διερευνήσετε το θέμα αυτό και να διορθώσετε το σφάλμα χρέωσης το συντομότερο δυνατό.

Ειλικρινά.

[Το όνομά σας]

Συνημμένα: [Αναφέρετε τα συνημμένα]

Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed By: scamadviser-logo