Εάν αγοράσατε ένα προϊόν αλλά αλλάξατε γνώμη γι' αυτό, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή της πληρωμής που ολοκληρώθηκε, επικοινωνώντας με τον πωλητή. Ζητήστε από τον πωλητή να μεταβεί στη σελίδα Λεπτομέρειες συναλλαγής για τη συναλλαγή σας και κάντε κλικ στην επιλογή Έκδοση επιστροφής χρημάτων. Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων έως και 180 ημέρες μετά την πληρωμή του προϊόντος σας.
Δείτε εδώ πώς μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του πωλητή για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:
Τι γίνεται αν ο πωλητής αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων;
Μπορεί να έχετε τη δυνατότητα να ανοίξετε μια διαφωνία στο Κέντρο Επίλυσης, εάν δεν παραλάβατε το προϊόν σας, παραλάβατε κάτι που δεν ταιριάζει με την περιγραφή του πωλητή ή εάν η πληρωμή δεν έχει εγκριθεί, στην περίπτωση που ο πωλητής δεν συμφωνεί σε επιστροφή χρημάτων.
Κοινό τέχνασμα που χρησιμοποιούν οι απατεώνες αγορών
Είχαμε πολυάριθμες αναφορές σχετικά με κινεζικές απάτες αγορών που ακολουθούν τον ίδιο τρόπο λειτουργίας. Όταν η παραγγελία δεν αποστέλλεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και ρωτάτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (δεδομένου ότι είναι η μόνη μέθοδος που δίνεται), απαντούν ζητώντας σας να περιμένετε υπομονετικά. Μπορεί να μην παραλάβετε τίποτα ή κάποιο προϊόν χαμηλής ποιότητας. Στη συνέχεια, αν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας προσφέρουν μερική επιστροφή.
Για πλήρη επιστροφή χρημάτων, θα απαιτήσουν να στείλετε το προϊόν στην Κίνα με δικά σας έξοδα, τα οποία θα κοστίζουν περισσότερο από το ίδιο το προϊόν. Ακόμη και αν στείλετε το προϊόν πίσω, είναι απίθανο να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Αντίθετα, μπορείτε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων αν διαμαρτυρηθείτε στην PayPal για το προϊόν που δεν είναι όπως περιγράφεται και για το γεγονός ότι δεν αποκαλύπτεται η κινεζική προέλευση.
Διαβάστε 'Πώς μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;' στο PayPal