https://whitelabel-manager-production.ams3.digitaloceanspaces.com/thumbs/marques-thomas-qsuibqtr0xk-unsplash-1-a9932.jpg_800x.jpg
August 1, 2024
Συγγραφέας: Adam Collins

Είναι αυτό το μήνυμα της Amazon νόμιμο; Εδώ είναι πώς να το επαληθεύσετε

Ψωνίζετε από το Amazon; Μάλλον πρέπει να το ακούσετε αυτό. Ως ένας από τους πιο δημοφιλείς διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης, το Amazon αποτελεί συχνό στόχο για τους απατεώνες. Πρόσφατα, παρατηρήθηκε αύξηση των δόλιων μηνυμάτων που ισχυρίζονται ότι προέρχονται από την Amazon, εξαπατώντας τους πελάτες να επαληθεύσουν ψεύτικες αγορές ή να παράσχουν προσωπικές πληροφορίες.

Στην πραγματικότητα, μόνο τον περασμένο μήνα, περίπου το 40% των απάτης που αναφέρθηκαν από πελάτες παγκοσμίως αφορούσαν ψεύτικα μηνύματα που ισχυρίζονταν ψευδώς ότι προέρχονται από την Amazon, προτρέποντας τους χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο για να επιβεβαιώσουν μια αγορά. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να γνωρίζετε πώς να διακρίνετε τις νόμιμες επικοινωνίες από τις απάτες.

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να γνωρίζετε ότι ένα μήνυμα προέρχεται πραγματικά από την Amazon; Πώς μπορείτε να προστατευτείτε από τις απάτες της Amazon; Ας το μάθουμε, εντάξει;

Ελέγξτε το κέντρο μηνυμάτων της Amazon

Ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να επαληθεύσετε αν ένα μήνυμα προέρχεται από την Amazon είναι να ελέγξετε το Κέντρο μηνυμάτων στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Amazon. Αυτή η λειτουργία βρίσκεται στην ενότητα "Ο λογαριασμός σας". Οποιαδήποτε νόμιμη επικοινωνία από την Amazon, είτε πρόκειται για παραγγελίες είτε για θέματα λογαριασμού, θα είναι διαθέσιμη εδώ. Εάν λάβετε ένα μήνυμα που δεν εμφανίζεται στο Κέντρο μηνυμάτων, είναι πιθανό να πρόκειται για απάτη.

Χρησιμοποιήστε τη σελίδα 'Οι παραγγελίες σας'

Αν ποτέ λάβετε ένα μήνυμα που φαίνεται να αφορά μια παραγγελία από την Amazon, ένας πολύ καλός τρόπος για να ελέγξετε αν είναι αληθινό είναι να επισκεφθείτε τη σελίδα "Οι παραγγελίες σας". Αυτή η σελίδα είναι σαν το προσωπικό σας ταμπλό, όπου μπορείτε να δείτε όλες τις πρόσφατες και προηγούμενες αγορές σας, να παρακολουθείτε τις παραδόσεις σας και ακόμη και να διαχειρίζεστε τις επιστροφές. Είναι εξαιρετικά πρακτικό!

Έτσι, αν το μήνυμα λέει ότι αγοράσατε κάτι και ξύνετε το κεφάλι σας επειδή δεν το θυμάστε, απλά πηγαίνετε σε αυτή τη σελίδα. Αν η υποτιθέμενη παραγγελία δεν υπάρχει εκεί, μάλλον πρόκειται για απάτη. Είναι ένας απλός έλεγχος, αλλά μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αποφύγετε την εξαπάτηση.

Να είστε προσεκτικοί με το ψευδές επείγον

Να είστε προσεκτικοί όταν λαμβάνετε μηνύματα, που προσπαθούν να σας κάνουν να νιώσετε ότι πρέπει να ενεργήσετε αμέσως. Οι απατεώνες χρησιμοποιούν συχνά τακτικές για να δημιουργήσουν μια ψευδή αίσθηση επείγοντος, λέγοντάς σας ότι υπάρχει πρόβλημα με το λογαριασμό σας ή μια μη εξουσιοδοτημένη αγορά που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης. Αυτά τα μηνύματα έχουν σχεδιαστεί για να σας κάνουν να πανικοβληθείτε και να βιαστείτε να κάνετε κάτι, όπως να κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο ή να δώσετε προσωπικές πληροφορίες.

Αλλά να θυμάστε, η Amazon δεν θα σας πιέσει ποτέ να επιλύσετε επειγόντως ζητήματα ή θα σας ζητήσει ευαίσθητες λεπτομέρειες ξ αφνικά. Πάρτε το χρόνο σας, παραμείνετε ψύχραιμοι και κάντε πάντα διπλό έλεγχο πριν απαντήσετε σε οτιδήποτε σας φαίνεται ύποπτο. Καλύτερα να είστε ασφαλείς παρά να λυπάστε!

Αναφορά απάτης

Αν υποψιάζεστε ότι ένα μήνυμα μπορεί να είναι απάτη, μη διστάσετε να το αναφέρετε στην Amazon. Διαθέτουν τα εργαλεία και την τεχνογνωσία για να ερευνήσουν και να αναλάβουν δράση, γεγονός που συμβάλλει στο να μην πέσουν και άλλοι θύματα παρόμοιων απάτης. Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι οι απάτες συχνά δεν αναφέρονται επαρκώς - σύμφωνα με την GASA, όπου το ScamAdviser και η Amazon είναι περήφανα μέλη του Ιδρύματος, μόνο το 7% περίπου των απάτης παγκοσμίως αναφέρεται. Αναφέροντας αυτά τα απατηλά μηνύματα, συμβάλλετε σε μια ευρύτερη προσπάθεια για την προστασία της κοινότητας και τη βελτίωση των μέτρων ασφαλείας.

Το να αφιερώσετε χρόνο για να αναφέρετε αυτά τα περιστατικά μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά. Όχι μόνο βοηθά την Amazon να αντιμετωπίσει το ζήτημα, αλλά και να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη σχετικά με το μέγεθος αυτών των απατών.

Τελική γραμμή: Πώς να παραμείνετε έξυπνοι και ασφαλείς με τα μηνύματα της Amazon

Όταν πρόκειται για τα μηνύματα της Amazon, το να είστε προσεκτικοί μπορεί να σας γλιτώσει από πολλούς πονοκεφάλους. Χρησιμοποιείτε πάντα το Κέντρο μηνυμάτων και τη σελίδα "Οι παραγγελίες σας" για να ελέγχετε ξανά αν ένα μήνυμα προέρχεται πραγματικά από την Amazon. Αν κάτι σας φαίνεται παράξενο ή αν σας πιέζουν να ενεργήσετε γρήγορα, κάντε ένα βήμα πίσω - οι απατεώνες συχνά χρησιμοποιούν αυτά τα τεχνάσματα για να σας κάνουν να πανικοβληθείτε. Η αναφορά τυχόν ύποπτων μηνυμάτων βοηθά όχι μόνο εσάς, αλλά και όλους τους άλλους. Να θυμάστε ότι πολλές απάτες δεν καταγγέλλονται, οπότε οι ενέργειές σας μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Μείνετε σε εγρήγορση, πάρτε το χρόνο σας και θα είστε πολύ καλύτεροι στο να εντοπίζετε αυτές τις ύπουλες απάτες.

Πηγή εικόνας: com

Αναφορά απάτης!
Έχετε πέσει σε μια φάρσα, αγοράσατε ένα ψεύτικο προϊόν; Αναφέρετε τον ιστότοπο και προειδοποιήστε τους άλλους!
Σχετικά με εμάς Χρήσιμες Πληροφορίες Επικοινωνία Αποποίηση ευθυνών
Developed By: scamadviser-logo